[D66] Schokeffecten

René Oudeweg roudeweg at gmail.com
Sat Mar 25 22:29:33 CET 2023

Dank voor dit artikel, nu hoef ik de VN niet te gaan halen. (Die in
Venlo niet meer te koop want de AKO is opgedoekt)

Ik neem aan dat bij jouw geen enkel van je klimaatwoorden op jezelf van
toepassing is. Bij jouw is er enkel sprake van een burgermanscrisis,
wellicht...

De burgermanscrisis heeft slechsts een beperkte toekomsthorizon (crisis
van de week) en ziet andere bedreigingen.

Mag ik je toekomstvisie over pakweg 10, 20 jaar vragen? Hoe ziet onze
leefwereld er dan uit? Bestaat deze titanische lijst dan nog?

Inderdaad, we zijn bezig de dekstoelen van de Titanic een beetje aan het
verschuiven... Het is algemeen bekend dat de MIT studie uit de jaren 70
over de Kollaps van de civilisatie nog steeds op koers ligt. De schok
van dit inzicht lijkt niet overal door te dringen door de cultivering
van de burgermanscrisis en de proxy-oorlog tegen Rusland.

R.O.