[D66] Pechtold conservatief en weinig pragmatisch

T. Jouwstra tjouwstra at wxs.nl
Mon Mar 26 23:27:40 CEST 2012

Bert,

Ik deed het even uit mijn hoofd, jouw argumentatie voor handhaving van de 3% norm kan ik volgen, en van Wouter begreep ik dat dat goed was te realiseren door een verantwoorde structuurwijziging vasn onze economie, maaruit mijn hoofd dacht ik, dat dat nog niet in 2013 het gewenste heeft, maar trendmatig zo stevig, dat we op grond daarvan van de beoordeelaars de triple AAA  zouden kunnen behouden.

Groet,

Tjerk