[D66] De (echte) laatste woorden van Willem van Oranje: 'Stem voortaan allemaal D66'.

Henk Elegeert h.elegeert at gmail.com
Tue Apr 3 20:07:32 CEST 2012

Ernst,

Er lijkt in de tussenliggende periode toch weer veel mis te zijn gegaan,
als ik het zo zie.

Van het oorspronkelijke - Staat en Kerk lijkt hier duidelijker gescheiden -
is minder overgebleven, en ook het bestuur staat behoorlijk op afstand van
de burger. Helaas ook lijken de rollen wel weer omgedraaid, de burger voor
het bestuur ipv andersom.

Henk Elegeert

Op 2 april 2012 22:25 schreef Ernst Debets <edebets1 at euronet.nl> het
volgende: