Gezocht: Het lijdend voorwerp van Nummer Twee

Henk van Lingen henk at VANLINGEN.NET
Wed Sep 13 11:50:01 CEST 2006

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

On Wed, Sep 13, 2006 at 11:35:45AM +0200, Dr. Marc-Alexander Fluks wrote:

>  Zelf zet ik Hein op 2, Bertus op 3 en Fatma op 4. De rest laat ik leeg.

Volgens mij mag dat niet, het maakt althans je biljet ongeldig. Ik heb
die blaadjes gisteren ook ontvangen en herinner me dat je minstens 10
of 15 namen moet noemen?
Verder was het natuurlijk weer Borda, dus de volgende vraag is: zijn
er ook onverkiesbaren om je lijstje mee af te vullen?

Groeten,
--
|  (o-  Henk van Lingen                       Utrecht, The Netherlands |
|  /\                                       http://henk.vanlingen.net/ |