En we noemen het geen chaos

e.ouwehand1 e.ouwehand1 at CHELLO.NL
Fri Mar 3 14:14:02 CET 2006

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Ger heeft op vrijdag, 3 maa 2006 om 13:27 (Europe/Amsterdam) het
volgende geschreven:

> REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl
>
> De grte hoop extra administratiekosten en eventuele doorbetalingen
> merk je op het eind van het jaar wel in je premie. Natuurlijk is het
> beter als je het zelf doet maar veel mensen vertrouwen op de
> verzekeraars. Afmelden is niet nodig, dat doen wij voor U.
> Probleem voor ASO is dat het geen chaos zou worden en daar lijkt het
> steeds meer op. Vraag de huisartsen en ziekenhuizen naar de betalingen
> en het declaratiesysteem.

ach, weet je ger, ik denk dat het voorlopig helemaal geen probleem is
voor dit kabinet.
iets is nl. pas een chaos als het ook zo wordt genoemd door mensen die
meetellen in het debat.
en blijkbaar zijn die nog niet wakker of zo, of hebben er te weinig
last van, of hebben geen of te weinig toegang tot media die er toe doen.

ik weet het niet, maar voorlopig klink je als een roepende in de
woestijn?
een vervelende positie om te hebben, roepende in de woestijn. ik doe
dat niet meer, mag dat niet van mezelf.

er is zelfs, als ik het wel heb een officiële term voor. cassandra
complex?
als die term nog niet bestaat moet ie gauw uitgevonden worden
bij de officiële psychiatrie vind ik het nog niet, maar die lopen wel
eens achter in hun onderzoek. ;)

waarmee ik allerminst wil zeggen dat jij gek bent hoor
dat was die originele roepende in de woestijn (jezus?) ook niet

oedipous complex is er al, elektra complex is er al, nu cassandra nog,
de mythische zieneres uit de trojaanse oorlog die de ondergang
voorspelde, maar helaas niemand geloofde haar.
maar, nog meer helaas, ze had wel gelijk. :_(

zie:
http://www.cassandrasite.nl/

en

http://www.decassandraparadox.nl/index.asp?id=31&dayid=

en
http://www.loggia.com/myth/cassandra.html
sorry, engelstalig, maar nederlandse kon ik niet zo gauw googlen. onze
google marc vast wel. ;)

en verder is de edele cassandra blijkbaar de prostitutie ingegaan, want
o jee waar ik nu weer op terecht kwam
weeeer wekenlang penisprodukten in min mailbox grrrr.

moet je maar niet mythologisch angehaucht zijn vanmorgen, elma, dat
kwaad straft zichzelf, via de Godin hierboven die zich vorige week aan
mij geopenbaard heeft. ;) weten wie het blijkt te zijn?

gr elma