En we noemen het geen chaos

Henk Elegeert HmjE at HOME.NL
Fri Mar 3 14:29:35 CET 2006

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Tjerk Jouwstra wrote:

> REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl
>
> Ger,
>
> Had jij niet een gigantische chaos voorspelt bij de invoering van de
> nieuwe ziektekostenverzekering. Ik heb de idee, dat je nog eens in de
> boeken 'toekomst voorspellen' moet duiken.

Tjerk, haal je struisvogel kop eens uit het zand, en leg je oor een te
luister bij partijen in het veld.

Die melden en waarschuwen zelf namelijk dat het kiele kiele gaat. Dan
hebben we het nog niet over wat men liever niet voor het voetlicht wil
hebben.

Maar dat leer je nog wel, eens je wat langer met politiek bezig houdt. :)

Veel uitkomnsten van het ingezette beleid zijn immers ook nog niet bekend.

Intussen laat de kwakzalver (van Volksgezondheid !!!!) het percentage te
zware mensen oplopen tot ongekende proporties en zijn mij nog geen
onderzoeken bekend naar de werkelijke oorzaken.

Enkel pavlov reacties in de richting van de slachtoffers, maar die
verklaren die snelle stijging niet. Laat die kwakzalver eea maar eens
aantonen met harde cijfers.

Volgt die trent misschien het spoor van het genvoedsel? Blijkens?
Eerst waren het namelijk de Amerikanen het die massaal te dik werden.

Of van wijzigingen in de bio-industrie in voedsel of medicatie, of ...

Henk Elegeert