PvdA/CDA: Energiebedrijven niet privatiseren

Henk van Lingen henk at VANLINGEN.NET
Wed Mar 1 09:36:48 CET 2006

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

On Tue, Feb 28, 2006 at 09:54:55PM +0100, Henk Vreekamp wrote:
> REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl
>
> Zelf voorstander zijnde van een gemengde economie vraag ik me af of dit nou
> werkelijk zo'n slechte ontwikkeling is, energie in nationale handen houden.

Het lijkt me een prima ontwikkeling, ik was aangenaam verrast. Temeer
daar recent nog zelfs de linkse partijen die splitsingswet van Brinkhorst
omarmden zonder dat ik ook maar iets van een reactie op de bezwaren van
Van Dieren kon vinden. Er is dus toch nog hoop op weerstand tegen de
privatiseringswoede inzake nutsvoorzieningen.

Groeten,
--
|  (o-  Henk van Lingen                       Utrecht, The Netherlands |
|  /\                                       http://henk.vanlingen.net/ |