NOS: Minister de Graaf wil aftreden

Henk van Lingen henk at VANLINGEN.NET
Thu Mar 24 10:15:40 CET 2005

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

On Thu, Mar 24, 2005 at 09:24:15AM +0100, Martin Lentink wrote:

> Nee, dat denk ik niet. Want dat hebben ze materieel nu al

Ja, precies. Maar als ze voor stemden liepen ze het risico dat
kwijt te raken door de komst van directe verkiezingen. En daarna krijg
je dan die verkiezing door de raad niet zomaar terug. Daarbij wilde
Van Thijn zich kennelijk niet de les laten lezen door een partij die op
een hand vol zetels staat.

Groeten,
--
|  (o-  Henk van Lingen                       Utrecht, The Netherlands |
|  /\                                       http://henk.vanlingen.net/ |