Et Tu Paulus...

Henk van Lingen henk at VANLINGEN.NET
Mon Sep 13 15:22:26 CEST 2004

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

On Mon, Sep 13, 2004 at 02:38:57PM +0200, Hein van Meeteren wrote:

> Vraag me af hoe groot dat gros van u is. En zich beroepen op een gros is
> cryptopopulistisch, maar dat wist ik al van u.

Zozo Hein, ik begrijp dat je met Balkje van mening bent dat er meer
gevouvoyeerd dient te worden en dat die crytotypering je nog immer
mateloos irriteert. Geeft nix hoor.
Wat dat gros betreft: ik denk dat wanneer de veiligheid wegvalt, al het
andere voor de meeste mensen snel secundair wordt. Maar in dergelijke
onderzoekjes is de vraagstelling vaak onnauwkeurig, dus als iemand
een goede referentie heeft...

> En al zou dat gros bestaan, dan nog is het weerzinwekkend. Maar ik
> begrijp dat u als rechtgeaard D66-er

Ik geloof niet dat ik een rechtgeaard D66-er ben, als er al zo iets
bestaat.

> ineens voor voor de afschaffing van de rechtsstaat bent.

Je wilde rancune doet je weer eens naar conclusies springen. Heb ik
gezegd dat de veiligheid in het geding is? Dat er allerlei privacy
wetgeving op de helling moet? Dat de rechtstaat moet worden afgeschaft?

>  De hamvraag is natuurlijk altijd of en hoe
>
> Wat een gelul.  Wat en hoe duidelijk gemaakt kan worden...heb je 1984 van
> Orwell gelezen? Daar staat de hel dag een soort Bush-kloon

Dus als Donner beweert dat de veiligheid in het geding is en ik zeg
dat dan maar aannemelijk gemaakt moet worden dat dat zo is, dan is dat
gelul? Miscchien moet je eens wat beter gaan lezen ipv elke discussie
binnen drie zinnen in een anti Bush tirade om te buigen. (en omdat
bij jou lijkt te gelden 'Wie niet als Van Meeteren denkt is pro Bush'
nog maar eens: ik ben geen Bush liefhebber, integendeel.

> Uw kliekje, PvdA-kliekjes, VVD-kliekjes. Modder maar lekker verder, Henk.

Had je nou nog een Scheffer-referentie, was het vandaag?

Groeten,
--
|  (o-  Henk van Lingen                       Utrecht, The Netherlands |
|  /\                                       http://henk.vanlingen.net/ |