greencard

J-Pax j.hoek6 at CHELLO.NL
Mon May 31 17:05:38 CEST 2004

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Ja, grappig,

Ik heb het met geen woord over immigratie gehad als idee tot mijn
Greencardvoorstel, maar dat begreep je al niet.
Voor werk gelden inderdaad de criteria, bruikbaarheid als productiviteit en
opleiding, en niet afkomst, nationaliteit of huidskleur.  Wat heb je als
werkgever aan een blanke patatbakkende nederlander van adel, als je
automonteur zoekt, die in GB voor het oprapen liggen.

Lijkt me simpel, en weinig met immigratie te maken te hebben.

Mzzl.
J-Pax