Paswoord voor archief

Henk van Lingen henk at VANLINGEN.NET
Sun Dec 5 14:39:28 CET 2004

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

On Sun, Dec 05, 2004 at 02:19:15PM +0100, Hein van Meeteren wrote:

> Wel, Martin, het is je goed recht. Maar met het gemak waarmee Henk van
> Lingen  weg probeert te komen van een terechte terechtwijzing van Fritz
> word ik ook niet vrolijk. Het kan namelijk ook anders. bij Wikipedia

Ik probeer nergens mee weg te komen, Hein. Zoals gezegd gaat het mij
om die lijstbeheerders, niet om Muijz-Meet of Fritz-Ger.

> (internet ecyclopedie) probeerde Muijz hetzelfde grapje uit te halen:
> hij schreef een 'artikel" over me, waarin hij op de bekende gekleurde en
> hetzende wijze probeerde me te beschadigen. Na één klacht van mijn zijde
> bij de moderatoren werd hem verboden verder iets te schrijven over mijn
> persoon en werd hem het recht ontzegd iets te schrijven over de digitale
> burgerbeweging. De artikelen werden vervolgens geschoond van de
> subjectieve inhoud en men startte een discussie of Muijz geschorst moest
> worden. Kijk, zo kan het ook. Hier keek men weg, ietwat laffig. Als van

Ja, dat had je al geschreven. Je wilt kennelijk dat ik er iets over
zeg? Of dat Muijz hapt?
Ik vind het prima dat het zo ook kan, gefeliciteerd. Om de analogie
aan te houden: het was fijn geweest als het hier inzake Fritz-Ger
ook zo kon. Dwz. kijken naar specifieke bijdragen, die zo mogelijk
in overleg verwijderen wanneer daar grond voor is. Maar niet
generiek de boel dicht gooien. Wikipedia is toch ook niet dichtgezet
voor alle niet-auteurs?

> Lingen nu míj iets verwijt dat ik "iets niet kan opbrengen", danb maakt
> hij zichzelf belachelijk.

Ik verwijt je niets in deze Hein. Ik constateerde slechts dat je bleef
reageren. Over jou suggestie dat ik 'het internet niet begrijp', kun je
twisten. Ik vermoed dat de door jou geleden schade uiteindelijk groter
is dan wanneer je je schouders had opgehaald.

> De lijstbeheerders, en niemand anders, hebben
> iets niet kunnen opbrengen, namelijk hetgeen waarvoor ze in fuctie
> zijn....namelijk beheren.

Reden waarom ik juist hen enkele vragen heb gesteld. Of ben je van mening
dat die vragen niet deugden? Nog geen reactie overigens.

Met vriendelijke groet,
--
|  (o-  Henk van Lingen                       Utrecht, The Netherlands |
|  /\                                       http://henk.vanlingen.net/ |