Paswoord voor archief

Hein van Meeteren heinwvm at CHELLO.NL
Sun Dec 5 14:19:15 CET 2004

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Martin Lentink wrote:

> REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl
>
> Henk van Lingen wrote:
> <...>

> <...>
>
> Ja, zo zij het.

Wel, Martin, het is je goed recht. Maar met het gemak waarmee Henk van
Lingen  weg probeert te komen van een terechte terechtwijzing van Fritz
word ik ook niet vrolijk. Het kan namelijk ook anders. bij Wikipedia
(internet ecyclopedie) probeerde Muijz hetzelfde grapje uit te halen:
hij schreef een 'artikel" over me, waarin hij op de bekende gekleurde en
hetzende wijze probeerde me te beschadigen. Na één klacht van mijn zijde
bij de moderatoren werd hem verboden verder iets te schrijven over mijn
persoon en werd hem het recht ontzegd iets te schrijven over de digitale
burgerbeweging. De artikelen werden vervolgens geschoond van de
subjectieve inhoud en men startte een discussie of Muijz geschorst moest
worden. Kijk, zo kan het ook. Hier keek men weg, ietwat laffig. Als van
Lingen nu míj iets verwijt dat ik "iets niet kan opbrengen", danb maakt
hij zichzelf belachelijk. De lijstbeheerders, en niemand anders, hebben
iets niet kunnen opbrengen, namelijk hetgeen waarvoor ze in fuctie
zijn....namelijk beheren.