Paswoord voor archief

Hein van Meeteren heinwvm at CHELLO.NL
Sun Dec 5 14:46:51 CET 2004

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Lenny Bruce wrote:

> Inderdaad kinderlijke, lijstvervuilende, langs-elkaar-heenpraterij...
> Maar vooral kinderlijk voeren van de een, en het net zo kinderlijk happen
> van de ander.

Kijk, Lenny, dit noem ik nou luiheid van geest en luiheid van waarnemen.
Je kan beter. Ik zal je het uitleggen: als ik op straat door iemand word
bedreigd en die bedreiging wordt stap voor stap beschadigend, dan ga ik
me verdedigen. Ik zal me namelijk niet laten laten slopen, laat dat
duidelijk zijn. Er zijn twee figuren op internet die met elkaar hebben
afgesproken dat ze mij zouden gaan "slopen" (hun letterlijke tekst). Een
van die figuren gaat door het internetleven als 'Muijz'.
Laat het  duidelijk zijn dat ik me niet laat slopen, hoe hard men het
ook probeert. Ik ben geen Christen en keer geen andere wang toe. Ik mep,
als het niet anders kan , vierkant terug.
Het slopen lukt overigens aardiger als de omstanders laffig wegkijken.
Theo's leven had gered kunnen worden als die laffe braverds die stonden
toe te kijken in hadden gegrepen. Die vent die in de auto een foto van
stervende Theo nam met zijn mobieltje (om later zijn vrienden "te kunnen
overuigen dat hij had meegemaalt", zoals hij in de telegraaf trots
vertelde)  die vent heeft dezelfde mentaliteit als de lafaards op deze
lijst die zich beheerder noemen en het hetzen en beschadigen gewoon
toelaten. Daarop wijst Fritz met recht. Zoals ik al zei, niet elke
internet gemeenschap is zo laf als de D66-gemeenschap alhier: Op
Wikipedia doet men het anders. Daar wordt elk misbruik van het medium,
daar wordt elke privé-vendetta in de kiem gesmoord en wie misbruik maakt
van de openheid van het medium door anderen met opzet te beschadigen
wordt gewoonweg na twee waarschuwingen geblokkeerd.
Laat dat een les, zijn. En tegen van Lingen zeg ik: als ik NIET reageer,
waartoe jij me kennelijk oproept, dat gebeurt er dit: in het archief
staan jarenlang de meest onzinnige beschuldigingen en geen
reactie/ontkenning mijnerzijds. Wat doet het Muijzentiep dan? Na drie
jaar krijg ik te horen:  mijnheer van Meeteren heeft toen niet
gereageerd en gaf daarmee kennelijk zijn ongelijk toe. Zo werkt dit
tiep. En de beheerders laten het wegkijkend toe.