Sekeris

Martin Lentink martinlentink at D66PUTTEN.NL
Tue Oct 29 01:00:04 CET 2002

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Misschien dat we 2 vandaag toch 'es aan de tand moeten voelen. Helemaal aan
het einde werd ook gemeld dat het bestuur van de regio Gelderland ook de
positie van Thom de Graaf ter discussie zouden stellen.
Nu zit ik in dat bestuur, en van enige discussie daarover is mij niets
bekend......

En persoonlijk vind ik ook dat een regiobestuur zich niet te bemoeien heeft
met de verkiezing van de landelijke lijsttrekker. Alsof de leden dat zelf
niet af kunnen....

Martin Lentink