Open Brief kandidaatstelling

Henk van Lingen henk at VANLINGEN.NET
Tue Oct 22 10:06:55 CEST 2002

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

On Tue, Oct 22, 2002 at 09:48:38AM +0200, Aris  B. wrote:
  :
  : ook ik wijs het verhaal van Henk van Lingen af. Ik heb in mijn 25 jaar
  : lidmaatschap nog maar één keer meegemaakt dat een partijleider bij een
  : postale stemming NIET op de eerste plaats kwam, en dat was met Jan Terlouw

  Beste Bernard,

  Wanneer ik me niet vergis kwam de partijleider in 98 op plaats 3 terecht.
  Los daarvan, ik denk dat de partij, als het zou kunnen, een sterke
  voorkeur zou hebben voor de normale (nieuwe) procedure. Mijn suggestie
  is dat dat ook nu kan. Het is dus geen verhaal pro of contra Thom maar
  een pleidooi voor een procedure waarin na de uitslag geen discussie
  meer mogelijk is.

  En Peter, ook in mijn voorstel wordt de lijsttrekker gewoon op het
  congres gekozen.

  :   Het laatste waar we nu behoefte aan hebben is uit vermeende opportuniteit
  : van onze democratisch vastgestelde (en bewust in deze zin bijgestelde)
  : Statuten af te wijken.

  Deze zin doet vermoeden dat je het voorstel niet geheel doorziet?
  Ik wijk er nergens van af maar stel juist voor ze te volgen.

  Met vriendelijke groet,

--
|  (o-  Henk van Lingen                       Utrecht, The Netherlands |
|  /\                                       http://henk.vanlingen.net/ |