2951,democratie

Michel van Hulten michelvanhulten at WXS.NL
Sun May 30 18:38:00 CEST 1999

Op 31 mei, dat is a.s. maandagavond, van 19.00 tot 22.00 uur,
organiseert SWB met PC een "visieconferentie" over SOCIAAL-LIBERALE
PERSPECTIEVEN in het Jacobi-theater, St.Jacobsstraat 12, Utrecht.
Ik kon het niet laten en daarom heb ik alvast een aantal gedachten
opgeschreven die veel met de huidige crisis en ook met die perspectieven
hebben te maken. Zij zijn verpakt in de bijlage. Ik hoop dat ze mee in
discussie worden genomen. Met beste groet, Michel.