[D66] De Zwartste Mens

Dr. Marc-Alexander Fluks fluks at combidom.com
Tue Jan 9 14:37:02 CET 2024

Soms kijk ik naar het TV-programma 'De Slimste Mens',
   https://npo.nl/start/serie/de-slimste-mens
Aangezien ik niet kijk naar Netflix en ook al geen Twitter volg, weet ik
het antwoord op de meeste vragen niet. Daarenboven erger ik mij hoe
langer hoe meer aan de conservatieve blabla van krantenlezer Van Rossem.

Deze week is een der kandidaten van 'De Slimste Mens' ene meneer Akwasi
- de racist die tegen Zwarte Piet fulmineert. Een rare keuze die
KRO-NCRV thans duur te staan komt,

https://www.ad.nl/show/kro-ncrv-stopt-per-direct-met-x-weerzinwekkende-bagger-werd-extra-duidelijk-met-akwasi~a47ae3f9/

Deze narcist heeft zowaar een racistische omroep opgericht. Niet dat er
naar deze omroep gekeken wordt: Zijn 'Omroep Zwart komt' in de
kijkcijfers dan ook niet voor,

https://www.google.com/search?q=%22omroep+zwart%22+site%3Akijkonderzoek.nl
   https://www.kijkonderzoek.nl/component/kijkcijfers/file,m1-0-p

https://www.rijnmond.nl/nieuws/1518972/omroep-zwart-kijkcijfers-zijn-niet-representatief-voor-onze-doelgroep