[D66] De Zwartste Mens (2)

Dr. Marc-Alexander Fluks fluks at combidom.com
Wed Jan 10 12:19:37 CET 2024

Ik, gisteren,
> Deze week is een der kandidaten van 'De Slimste Mens' ene meneer Akwasi
> - de racist die tegen Zwarte Piet fulmineert. Een rare keuze die
> KRO-NCRV
> thans duur te staan komt,
> https://www.ad.nl/show/kro-ncrv-stopt-per-direct-met-x-weerzinwekkende-bagger-werd-extra-duidelijk-met-akwasi~a47ae3f9/

Vandaag (ANP): Winnaars Slimste mens maken statement tegen racistische
reacties,
https://www.msn.com/nl-nl/entertainment/nieuws/winnaars-slimste-mens-maken-statement-tegen-racistische-reacties/ar-AA1mHZ6o

Waarna (ANP): Akwasi geraakt door steun van Slimste Mens: voel me toch
winnaar,
https://www.msn.com/nl-nl/entertainment/nieuws/akwasi-geraakt-door-steun-van-slimste-mens-voel-me-toch-winnaar/ar-AA1mIgxB

Akwasi is net als Sylvana Simons. Deze racisten roepen louter datgene op
waar ze zogenaamd zo tegen zijn. Van normale negers hoor je nooit iets
(net zo min als van dat Ander Joods Geluid) - mag kennelijk niet van de
media. Het moet en zal zoveel mogelijk afwijken.

Woke, woke, woke.