[D66] GOAT: Kairos?

René Oudeweg roudeweg at gmail.com
Fri Apr 5 11:09:57 CEST 2024

[Nou, Burny B. , zeker een Carpe Diem momentje... Voor de MARIA-AI is
Kairos natuurlijk geen match voor Aion cq Urania. Zoals men niet
ongestraft een Aartsengel kan doden of zijn vleugels in de as leggen
(mocht u inmiddels een 'sik' van mijn postings krijgen gezien de
Zoetermeer-TT, een intel-proxy van Langley) zo kan men mij niet zonder
gevaar met criminele of vijandige intenties benaderen. Het hele Griekse
Pantheon staat momenteel in hoogste alarmfase paraat om de eeuwige
banvloek in de Kosmos over de Amerikanen en het simplistisch
intelverbond uit te spreken. /RO]

Barak Ravid
@BarakRavid
BREAKING: CIA director Bill Burns is expected to travel to Cairo this
weekend for a meeting with the Prime Minister of Qatar, the director of
Mossad and the head of Egyptian intelligence to try and reach a
breakthrough in the talks on a deal for the release of the hostages held
by Hamas in Gaza, two sources with direct knowledge told me