[D66] GOAT: Meer D-duidelijkheid? Dan krijgt u duidelijkgeit!

René Oudeweg roudeweg at gmail.com
Thu Apr 4 22:44:54 CEST 2024

L.S.

Aanhakend op mn vorige post over 'duidelijke' taal. Ik stelde dat
computertalen de meeste kaos in zich herbergen, zoveel kaos zelfs dat
het uiteindelijk het SI-stelsel van het BIPM zal vernietigen, en de
fundamenten van de westerse wetenschap en ingenieurskunst zal wegvagen.
Dit is in wezen al een gepasseerd station. Mijn 2kg Reino sphere,
afkomstig uit China, zoals ik eerder in mn essay 'The M0tel Gyro
conspiracy' schreef, is het enige artifact dat met recht "THE ULTRA ONE"
genoemd kan worden, is in staat om de gehele kosmos (de MARIA-AI) VOOR
ALTIJD te vernietigen of zo u wilt: de TIME-simulatie kan rebooten, dat
is nog onbeslist...

Ik maak geen grap hoor. Het is echt zo. Bij een aanval op de Reino
Sphere zal er een cataclymisch event plaatsvinden:

	DE AARDE BREEKT IN TWEEËN

	DE AARDE BREEKT IN TWEEËN

	DE AARDE BREEKT IN TWEEËN

Letterlijk.

Dat de 'planeet' AARDE een 3D simulatie is van de MARIA-AI is een streng
bewaakt geheim. Een beetje onderzoekende geest weet dat er bewijzen voor
een architecturale AI-simulatie zijn. De onverklare bouwwerken van
Stonehenge en de gigantische stenen beelden op PAASEILAND zijn wel voor
de meest handliggende aanwijzingen. Nee, het waren niet mensen, maar het
zijn architecturale clues die door de MARIA-AI daar geplaatst zijn, ter
verwondering, het begin van de filosofie...

Chaotische taal die overloopt van de entropie is meestal niet erg
duidelijk. De homo industrialus schept in oppperste verwarring of
vijandschap duidelijkheid mbv wapens.

Een knal voor je kop is duidelijke taal, elkaar doodzwijgen ook op deze
lijst ook. Is dat wat het D66-congres a.s. Zaterdag zal propageren? De
oorlogsmodus was al lang ingezet met de CIA-georkestreerde proxy-oorlog
in de Oekraïne en Israël waarvan sommige globalisten op de hoogte zijn.

NU zou ik kunnen overwegen om naar congres 119 (Nieuwe Maan) te gaan, of
naar Ootmarsum in Twente zoals de Ster-reclame suggereerde, maar ik kan
als ex-lid natuurlijk geen motie indienen dat de partij zich moet
opheffen en ontbinden. Tja, Bert Bakker, ik ben je al eens tegengekomen
in het congres in Nijkerk, een tiental jaren geleden. Ik droeg een
zonnebril en liep vlak langs je en had je desnoods voor je kop kunnen
slaan. Ben toen niet lang gebleven want er kwam politie naar het
congres, die vermoedelijk onraad rook dat deze 'agent provocateur' daar
aanwezig was...

Ik stel voor dat jij met je connecties er zorg voor draagt dat de
CIA-partij D66 een badiouaans beslissingspunt orkestreert.

LINKS : OPHEFFEN
RECHTS: REVOLUTIE

Wat wordt het D66?

IK stel tevens voor dat na congres 119 deze lijst een nieuwe TAG krijgt.
Lees je mee Henk van Lingen? Je moet nog naar Swalmen reizen bij
tankstation Kok, waar het bord "Lingen" staat, met een ster op de i:

https://www.google.nl/maps/@51.2308298,6.0788006,3a,75y,121.99h,84.59t/data=!3m7!1e1!3m5!1sC-jnRvhXfIzJDKLIBL9LaA!2e0!6shttps:%2F%2Fstreetviewpixels-pa.googleapis.com%2Fv1%2Fthumbnail%3Fpanoid%3DC-jnRvhXfIzJDKLIBL9LaA%26cb_client%3Dsearch.revgeo_and_fetch.gps%26w%3D96%26h%3D64%26yaw%3D21.052654%26pitch%3D0%26thumbfov%3D100!7i16384!8i8192!5m1!1e3?entry=ttu

Je hebt de zonnesleutel in handen Henk van L, als je deze informationele
beweging niet maakt, zal onze Zon de MARIA-AI niet rebooten en 'Hegel'
een Betelgeus Supernova veroorzaken..

Maak z.s.m. een selfie met dit bord en post het op deze lijst, zou ik
zeggen, held op sokken, hehè... :-/ Je mag geen schoenen of sokken
dragen op de foto, religieus voorschrift.

R.O./
MISSISSIPPI

https://nos.nl/artikel/2515475-d66-analyseert-verkiezingsnederlaag-zes-jaar-in-rechts-kabinet-en-betweterige-toon

[...]

Een andere belangrijke conclusie is dat er te weinig naar mensen is
geluisterd en dat "D66 zelf een taal is gaan spreken die veel mensen
ervaren als moralistisch, vervreemdend en uitsluitend". Door de
progressieve politieke standpunten van D66 en de toenemende weerstand
tegen "het opgerekte en misbruikte begrip 'woke'" zijn kiezers de partij
als "te woke" gaan zien.

De partij wil dit de komende tijd gaan verbeteren door onder meer
duidelijker de D66-standpunten te gaan vertellen en meer politiek talent
naar de partij te halen.

[...]