[D66] Crisis van de Week: Burgerwetenschapcrisis (2)

René Oudeweg roudeweg at gmail.com
Wed May 3 20:43:40 CEST 2023

Dank voor de verheldering, ik ben geen wetenschapper, maar meer een
socratische niets-weter.. Wetenschap is niet altijd vrij toegankelijk.
(Of je moet sci-hub.se raadplegen)

Je stelt dus legitimiteit gelijk aan methodische wetenschap. Alles hangt
of valt met de gebruikte methode. Daar valt iets voor te zeggen.

RO