[D66] Crisis van de Week: Burgerwetenschapcrisis (2)

René Oudeweg roudeweg at gmail.com
Tue May 2 16:21:59 CEST 2023

Oh, dan ben ik benieuwd wat jij zoal als legitieme wetenschappen
beschouwt. Graag een lijst.

Bestaat de quantum-semantiek al? Als die quantum computers over 20 jaar
alles kunnen kraken en AI tot in het absurde kunnen verfijnen en
versnellen, wat heeft dat dan voor impact op het mens- en universumbeeld?

Tip:

https://xefer.com/wikipedia

Je komt altijd uit op: juist ja...