[D66] Column: Bescheiden

Henk Vreekamp henk.vreekamp at hetnet.nl
Mon Dec 25 14:30:15 CET 2023

Het zou wel eens aardig zijn als een ijverig mens eens de/sommige
verkiezingsprogramma's doorvlooide op elitistische standpunten en
houdingen. De vraag komt dan op: is dit soort extremisme nu links of
rechts, of gewoon een beetje krankzinnig? Elitisme: zich beter/hoger
voelen dan de massa, uitgedrukt in 'politieke' en culturele beweringen...

hv,u