[D66] Politieke Mores 2022

René Oudeweg roudeweg at gmail.com
Thu Sep 22 10:13:29 CEST 2022

Die zag ik een paar weken geleden ook hier. Omgekeerde vlaggen bij een
villa van een rijkaard en aan straatlantaarns in de Peel. Iedereen is
Rutte zat, zelfs de politiek commentator van de NOS. Maar hij blijft
gewoon zitten. Rutte lacht alles weg. Maar ja, wat kan mij de
Nederlandse politiek nog schelen behalve het incidenteel cabaret van
gisteren. Nederland bestaat niet meer. De democratie is uitgeput, een
niet mis te verstane diagnose. Vanavond 2Doc over de ondergang van de PvdA.

René Oudeweg