[D66] Politieke Mores 2022

Dr. Marc-Alexander Fluks fluks at combidom.com
Thu Sep 22 09:36:56 CEST 2022

Politieke Mores 2022
- Als een Minister disfunctioneert dan moet deze van de Kamer opstappen.
- Als een Kabibet disfunctioneert dan moet het van de Kamer opstappen.
- Als een Kabinet het land tot de grond afbreekt dan mag het van de
Kamer
   blijven zitten.

Vragen
- Ik vraag me af welke Minister vandaag het fatsoen heeft om uit eigener
   beweging op te stappen.
- Ik vraag me af of het Kabinet vandaag uit eigener beweging opstapt,
   de Kamer ontbindt opdat de democratie terugkere in Nederland.
- Ik vraag me af of de Kamer zo verstandig is om een andere voorzitter
   te kiezen.

Ik realiseer me heus wel dat alles uiteraard doorgaat. Zolang er in
Nederland nog 1 steen op een ander rust, gaat men door met het afbreken
van de natie. En er moeten zoveel Nederlanders kapot gemaakt worden -
vooral burgers met een Nederlands paspoort. Vanmorgen werden Nederlandse
burgers opnieuw door kabinetwappies als nazi betitelt en al doende geeft
men aan dat men meent zelf op de goede weg zte zitten qua afbraak. De
puinhoop kan immers niet groot genoeg zijn, de komende hongerwinter kan
Kabinet en Kamer niet lang genoeg duren. Gelukkig zijn we inmiddels
gewend aan het begrip 'oversterfte' dus de burger kijkt nergens meer van
op.

Vorige week zag ik voor het eerst een omgekeerde vlag wapperen in
Amsterdam. Vanmorgen waren het er al een stuk op 10.

Marc Fluks, Amsterdam