[D66] Coronaprik #6

René Oudeweg roudeweg at gmail.com
Sun Oct 9 15:36:44 CEST 2022

Je bedoelt de experimentele gentherapie? Nu is toch wel duidelijk dat
het geen vaccin betreft. Armelui die in de overheidspropaganda zijn
getrapt. Ik las onlangs dat je eerst de basisserie moeten hebben gehad
voordat je een booster kan krijgen terwijl het originele Wuhan virus zo
goed als verdwenen is. De staat is zeer kwaadaardig.

Of er tribunalen komen? Want er is me toch wat kapot gemaakt in 2020.

R.O.