[D66] Waarom heeft Rutte het over 'onze oorlog' ?

Dr. Marc-Alexander Fluks fluks at combidom.com
Sat Oct 1 11:11:28 CEST 2022

Rene Oudeweg <roudeweg at gmail.com>,
> Mag een premier spreken over 'onze oorlog' als er nog geen
> oorlogsverklaring is uitgevaardigd of doen ze dat niet bij
> proxy-oorlogen?

Het betreft een kwestie van hersenspoeling. Meneer inlegvelletje wil ons
in retrospect medeschuldig maken aan de misdrijven die hijzelf en
dezijnen begaan hebben. Terwijl wij Nederlanders volkomen en bewijsbaar
onschuldig zijn want we hebben immers bij referendum gestemd tegen alles
wat thans gebeurt. Maar de eurofiele kliek wilde perse een oorlog
uitlokken en heeft deze dan ook weten te bewerkstelligen. En - zoals ik
eerder opmerkte - wil het zelfs (volgens het Pentagon) een kernoorlog
uitlokken met Rusland. Het zou leerzaam zijn de tekst van het
inlegvelletje nog eens te bekijken. Niet alleen het velletje zelf was
leugen maar alles wat er in staat eveneens. De eurofielen hebben ons
optimaal bedonderd en de puinhoop is daar.

In de politiek gaat het inmiddels van kwaad tot erger. De voorzitter en
ex-voorzitter van de Kamer gaan elkaar publiekelijk te lijf als een stel
viswijven, men debatteert over het vervangen in het paspoort van
geslacht door gender (Putin maakte er - terecht - schamper melding van
in zijn toespraak) - iets dat moeilijk anders gezien kan worden als een
vrij forse collectieve psychiatrische stoornis -, 2 ministers geven een
kamerlid aan in verband met frobelen met een nazivlag (echt waar, ik
verzin het niet), tijdens de Algemene Politieke Beschouwingen wordt het
volledige kabinet door een kamerlid aangegeven bij de Hoge Raad wegens
het plegen van een ambtmisdrijf, en de koning himself wordt uitgejouwd.
Zelfs voor bananenrepubliek Nicaragua is zoiets teveel: Het land
verbreekt thans de diplomatieke banden met Nederland.

Marc Fluks, Amsterdam