[D66] Coronaprik #6

Dr. Marc-Alexander Fluks fluks at combidom.com
Sat Oct 1 10:10:39 CEST 2022

Ik ben een fietsertje en vanmorgen fiets ik langs de Rai in Amsterdam.
Naast de Rai bevindt zich - nog steeds - een corona-vaccinatielocatie
van de GGD. Volkomen onvoorbereid, zonder vaccinatie-afspraak of dito
oproep ontvangen te hebben maar wel wetende dat ik 3 maanden plus 4
dagen geleden voor het laatst ben geprikt, loop ik hier naar binnen en
zeg dat ik kom voor prik #6. Omdat het voor half 3 is (daarna is er wel
een afspraak nodig) krijg ik, na het tonen van m'n legitimatiebewijs,
meteen een prik.

...over 3 maanden meld ik me voor prik #7...