[D66] Freud en normaliteit

Bert Bakker bertbakker7 at gmail.com
Wed Nov 30 16:55:48 CET 2022

"Leugens laat ik over aan parlementariërs en lobbyisten. Weet je waarom
Bert Bakker hier nauwelijks inbreng van betekenis post? Omdat hij weet dat
hij leugenachtige taal bezigt, en als hij dat hier nog eens dunnetjes over
zou doen dan zou dat zijn positie als lobbyist in gevaar brengen."

En gelet op de kwalificaties ben ik dan ook in levensgevaar?