[D66] Ukrainecrisis: Journalisten tegen EuroCensuur

Bert Bakker bertbakker7 at gmail.com
Wed Mar 2 13:06:19 CET 2022

Ik ben het vooral eens met je eerste bewering: ze moeten alles laten zien
wat beschikbaar is, althans niets van hogerhand blokkeren.
Want die neiging is groot, en groeiende. Het liefst bepalen ze wat wij
mogen lezen en zien en, via dat, wat wij mogen vinden.
En wat we daar in willen zien is geheel aan ons, gebruik makend van alle
bronnen die er zijn.