[D66] Reconstructie Stikstofaanpak: Hoe het stikstofgedrocht groeide en ter wereld kwam

RO jugg at ziggo.nl
Sun Jun 12 14:01:51 CEST 2022

Wat toeristen voor Amsterdam zijn, zijn varkens,koeien en kippen voor
Brabant en Limburg. Deze boeren hebben de natuur godverdomme helemaal
vernietigd!

Dat Marc dat niet inziet... Rutte en co, hoezeer ik ze oook verafschuw
hebben groot gelijk een grootschalige sanering van de bioindustrie door
te voeren. Ik heb jarenlang in de Peel gewoond en weet hoe het is om in
een dorp te leven met meer varkens en koeien dan inwoners.

Red de natuur voor het te laat is. Ik vrees echter voor onherstelbare
schade door de stront van al dat 'productievee'. (Maar, wacht eens, is
de mens niet tegenwoordig ook al productievee? We hadden al de
industriƫle vernietiging meegemaakt in WO2. Kan het nog erger? )

Thiem en co ageerden jarenlang tegen de afschaffing van de bioindustrie.
Tijd om de aandacht te verleggen naar de industrie: distributiedozen,
windmoles, electrische auto's (!), industriewijken etc... Geen vierde
industriƫle revolutie zoals de Weffers willen maar
de-industrialisatie.

Na de ontmanteling van de bioindustrie de andere grootvervuiler: de
productieindustrie. Ik vrees echter met grote vrezen dat het allemaal te
laat is. Rutte zal niets doen. De politieke kaka Rutte  weigert ook nog
eens koopkrachtherstel voor miljoenen.

Kortom geen natuurherstel, geen koopkrachtherstel, alles gaat weer eens
naar de knoppen. Het is een open deur deze tirade, maar ja, waar moeten
we toch naar uitwijken als je ook nog vastgehouden wordt door Wvggz
fascisten? Nderland is psychologisch onleefbaar geworden. Wonen in
Nederland is zeer ongezond voor de geest. Vroeger hadden ze kuuroorden.
Maar ja, kuuroorden in Nederland? Van een multicul varkensstal kan je
geen kuuroord maken...

Cultuur kapot, natuur kapot. Condooms noemden ze vroeger "kapotjes".

R.O.