[D66] Fluks is een informant

Dr. Marc-Alexander Fluks fluks at combidom.com
Sat Dec 3 11:35:41 CET 2022

Ik, eerder,

Rene Oudeweg <roudeweg at gmail.com>,
> Ja, heel simpel, als de Aardas omdraait. Maar dat gebeurt niet, want
> de rotatie van de Aarde zal over miljoenen jaren tot stilstand komen
> zei een ex-leraar Natuurkunde ooit tegen me. Dan zal het vast druk
> worden aan de zonnige kant...

Het gaat (ik gaf toch echt een hint) opnieuw over de Zonsverduistering.
De Maan draait pakweg 12x sneller om de Aarde dan de Aarde om de Zon en
dus beweegt de Maan tov de Zon van West naar Oost. Na een
Zonsverduistering komt de Nieuwe Zon dus aan de Westelijke kant van de
Nieuwe Maan op. Als dit plaatsvindt tijdens Midzomer vindt volgens
gelovigen het Einde der Tijden plaats. Gelovigen menen tevens dat deze
Nieuwe Zon Christus zou zijn.

Ibrahim, de zoon van de profeet Muhammed, stierf tijdens de
Zonsverduistering van 30 januari, 632 AD Gregoriaanse Kalender. Zal dus
wel oplichting wezen (Muhammed zal, net als Christus en Buddha, wel
nooit bestaan hebben).
Momenteel in Trouw (ik refereerde er al aan): Oplichting aan de basis
van de Islam.
https://www.trouw.nl/religie-filosofie/het-ontstaansverhaal-van-de-islam-is-als-gloeiend-hete-lava~bf131ca5/
https://www.trouw.nl/religie-filosofie/menigmaal-ging-de-correctiestift-door-oeroude-koranfragmenten~beb976b4/
https://www.trouw.nl/religie-filosofie/hoe-de-koran-is-ontstaan-daarover-barst-het-van-de-tegenstrijdige-verhalen~b0c42caa/