[D66] Fluks is een informant

Dr. Marc-Alexander Fluks fluks at combidom.com
Fri Dec 2 16:19:20 CET 2022

Rene Oudeweg <roudeweg at gmail.com>,
> De grootste vaccinatie-ideoloog en kernenergiepropagandist ben jij
> overigens.

Ik zeg dat er iets mis zij met anti-vaccinatie en
anti-kernenergie/pro-windmolen  gewap. Er wordt in het eerste geval
getoverd met de Corona van de Zon tijdens een Zonsverduistering. Het
tweede gaat over Atum, een Egyptische God van de Zon en de
Ondeelbaarheid.
   https://en.wikipedia.org/wiki/Stellar_corona
   https://en.wikipedia.org/wiki/Atum
Men kan het gewoon vinden. Niets bijzonders.

Nu je het toch over geheime diensten heb, heb ik wel iets meer...
AIVD = A (Apollo) + I (Mercurius) + V-teken (samengaan) + D (Dionysos =
Reincarnatie)
CIA  = C (Zonsverduistering) + I (Mercurius) + A (Apollo)
FBI  = F (Foibos Apollo) + B (be) + I (Mercurius)
Alles gaat dus over Satan.
Er is een Beatle-liedje dat hierover gaat (Dig It).
   https://genius.com/The-beatles-dig-it-lyrics

Andere Beatle song: Eight Days a Week,
   https://genius.com/The-beatles-eight-days-a-week-lyrics
Ook dit gaat over een Zonsverduistering (want dan zijn er 2 dagen in 1
etmaal en dus 8 dagen in 1 week).

Enfin, zo kan men alle raadsels oplossen (de Beatles waren er berucht
om). Mensen hebben verkeerde ideeen in hun hoofd.

De oplossing van het raadsel dat ik gaf (wanneer valt de
Zonsverduistering samen met de Maansverduistering): Als men tijdens een
Maansverduistering op de Maan staat dan ziet men een Zonsverduistering.
Het is gefilmd door een Japanse Lunar-orbiter.
   http://en.wikipedia.org/wiki/Solar_eclipses_on_the_Moon

Ander raadsel: Volgens de Islamieten breekt het Einde der Tijden aan
wannneer de Zon in het Westen opkomt. Wanneer gebeurt dit ? Het is echt
heel simpel...