[D66] Fluks is een informant

René Oudeweg roudeweg at gmail.com
Fri Dec 2 14:26:39 CET 2022

Een informant, net als een undercover Romeo, is zich nooit van "enig
kwaad bewust". Dus een dergelijk niet-ontkennend antwoord had ik wel
verwacht van je... Slap excuus om je achter je veronderstelde
ideologieloosheid te verschuilen. De grootste vaccinatie-ideoloog en
kernenergiepropagandist ben jij overigens.

Je bent erin getuind.