[D66] Fluks is een informant

Dr. Marc-Alexander Fluks fluks at combidom.com
Fri Dec 2 12:32:09 CET 2022

Rene Oudeweg <roudeweg at gmail.com>
> Wat is het geval? Ik had een artikel ingezonden naar Trouw, dat
> overigens niet geplaatst is, en hij is zo dom geweest enkele
> signaalwoorden uit deze prive-email te gebruiken op deze lijst
> dat op mysterieuze wijze op zijn desk is beland...

Ik ben mij van geen kwaad bewust, hoor.
Kennelijk heb ik ergens dezelfde woorden gebruikt als jij prive deed ?
Hoeft geen toeval te wezen: Jij mag dan schrijven vanuit een idiologie
en ik vanuit de ideologieloosheid maar als het over iets soortgelijks
gaat...  tja.

Ik informeer alhier zo nu medelijsters over rare dingen onder het kopje
"Garmonbozia". Wat er staat is wat mij betreft knettergek maar het is
wel degelijk echt waar. Men hoeft slechts goed om zich heen te kijken om
het ook te zien. Deze tijd: Er is iets grondig mis met zowel Sinterklaas
als met de Kerstman (voorbeeldjes: De stoomboot, het paard van Sint en
de Zak van Piet zijn het sterrenbeeld Eenhoorn; het Amerikaanse 'Santa'
is een anagram van 'Satan'). Wie goed kijkt, kan alleen hier al meer dan
100 Vrijmetselaarsbouwwerken zien. En wie het niet ziet, wordt
gehersenspoeld.

Men hoeft slechts raadseltjes op te lossen om dingen te zien die anderen
niet zien. Voorbeeldje: Wanneer valt de Zonsverduistering samen met de
Maansverduistering ? Wie meent dat hij/zij alles doorheeft, meent dat
zoiets niet kan en is dus gehersenspoeld. Want het kan wel (er is zelfs
een filmpje van gemaakt en Wikipedia heeft er gewoon een webpagina
over). Goed kijken en je ziet het.

Ik vind Trouw trouwens een vreselijke krant (de laatste tijd staat er
overigens weer wel een aardige serie in over oplichting met het
opstellen van de Koran - koren op de molen van PVV/FvD). Trouw is wat
mij betreft de meest politiek-correcte krant van Nederland.

Ik lees overigens niet zozeer een krant maar lees op onderwerp. Ik heb
er zelfs een web-pagina voor gemaakt,
   http://search.combidom.com