[D66] Fluks is een informant

René Oudeweg roudeweg at gmail.com
Fri Dec 2 09:35:31 CET 2022

Dat kan Fluks beter zelf zeggen. Waarschijnlijk een of andere state
actor. Het is bekend dat hij zich meerdere malen op deze lijst positief
uitgelaten heeft over de AIVD. Dat al het e-mail verkeer getapt wordt
bij de providers is bekend. Dat hij laatst op groteske wijze opriep tot
een coup d'etat door het leger (voor zover het serieus te nemen valt)
zegt genoeg waar zijn loyaliteiten liggen...

Nu zullen er vast meer D66-lieden op deze lijst zijn die me willen
verlinken en/of verjagen. Tegenwoordig wil D66 partijen op dictatoriale
wijze verbieden dus je kunt alles van deze gasten verwachten.

Het zal ze onder de huidige omstandigheden wel te heet onder de voeten
worden, en Fluks wil niets liever dan controle krijgen over deze lijst
om z'n van de klapmolen gewiekte onzin te spuien..

R.O.