[D66] Ongevaccineerden moeten in Duitsland vanaf de herfst mondkappen dragen

edebets1 at euronet.nl edebets1 at euronet.nl
Sun Aug 7 14:04:56 CEST 2022

Opvallend:
De bekpamper wordt meestal alleen gedragen door mensen van aziatische persuasie. En waar komt het virus vandaan?
Ik ben blij dat ik 4 prikken gehad heb, ik lach die Aziaten alleen maar uit met hun overdreven angst. We gaan er toch naar toe dat Covid 19 gelijkwaardig wordt aan een griepje en ieder jaar een griepprik behoeft. Dan kunnen de van Dissel mombakkesen afgeschaft worden.

Ernst Debets/
Zaanstad