[D66] Ongevaccineerden moeten in Duitsland vanaf de herfst mondkappen dragen

Dr. Marc-Alexander Fluks fluks at combidom.com
Sun Aug 7 08:02:04 CEST 2022

Bert Bakker <bertbakker7 at gmail.com>,
> Misschien kan er een mondkapje op de kleren worden genaaid.
> Goed zichtbaar en lekker makkelijk voor de opsporing..

...sinds 1945 is er toch een plekje vrij...   :-)

Overigens, als ik naar buiten ga doe ik automatisch een mondkapje om m'n
nek voor het geval dat ik het nodig heb (volgens de gemeente woon ik in
een van de meest met corona besmette gedeelten van Amsterdam).
Eergisteren werd ik door een wappie uitgescholden toen ik een supermarkt
verliet met m'n mondkapje om. Heb ik nog 5 corona-prikken gehad ook. Ik
ben de duivel.