[D66] Ongevaccineerden moeten in Duitsland vanaf de herfst mondkappen dragen

Dr. Marc-Alexander Fluks fluks at combidom.com
Sun Aug 7 14:24:21 CEST 2022

Ernst Debets <edebets1 at euronet.nl>,
> We gaan er toch naar toe dat Covid 19 gelijkwaardig wordt aan
> een griepje en ieder jaar een griepprik behoeft.

Probleem is dat niemand weet hoe dingen evolueren. Alle mogelijkheden
liggen altijd open want de evolutie kent geen richting (Darwin zat er
lelijk naast met zijn natuurlijke selectie). Een volgende variant van
Covid-19 kan alle afweerstoffen mogelijk omzeilen en we zijn weer terug
bij af.

Het laatste is hiermee gedeeltelijk waar: Het ligt voor de hand dat er
ooit een universele covid-vaccinatie komt die voor de meesten van ons
langer werkt dan 3 maanden. Tot het zover zij laat ik mij in elk geval
elke 3 maanden prikken ongeacht van wat RIVM/VWS hierover zeggen/menen
te weten. Ik leg mijn lot liever niet in handen van de Van Dissels van
deze wereld. Ze zijn mij hiervoor te onbetrouwbaar gebleken.

Marc Fluks, Amsterdam