[D66] [JD: 109] Koopmans & lab leak hypothese

R.O. juggoto at gmail.com
Fri Jun 11 15:19:45 CEST 2021

EXPLOSIEF!

	Ik hoop dat de dames en heren medici zich eindelijk realiseren dat ze
enthousiast hebben meegewerkt aan dit misdadige beleid, zoals hun
collega's enthousiast meewerkten aan de eugenetica in de late jaren
twintig en de vroege jaren dertig van de vorige eeuw dat deden, iets
waar ze later liever niet aan herinnerd wensten te worden (9, 10). Nu is
het niet de eugenetica maar de euvaccinatia die een strikte scheiding
aanbreng in de maatschappij, waarbij de gevaccineerde der übermensch is
en de niet-gevaccineerde der Untermensch, ongeacht of die Untermensch
beschermd wordt door haar eigen immuunsysteem na het doormaken van de
infectie zelf. Een immuunsysteem dat dit al tienduizenden jaren
behoorlijk goed doet, zo ook nu. Het maakt allemaal niet uit, die
Untermenschen krijgen gewoon een elektronische niet-vaccinatiester
opgeplakt en worden geweerd uit stadions en van festivals.

	De heren en dames medici, blijkbaar gespeend van ieder historisch
besef, mensen als Ernst Kuipers, Diederik Gommers, Kàroly Illy en
Patricia Bruining, ze kunnen tevreden zijn. Zij hebben de
Nationaal-Medische Staat weten te vestigen. [...]