[D66] Interview met maaksters Kaag-documentaire

R.O. juggoto at gmail.com
Sat Jul 3 14:12:59 CEST 2021

Inderdaad, wat weten wij over de mens Rutte behalve dat het een cynicus
is die alles weglacht en een stroman van de oligarchen? Ik kan me niet
voorstellen dat Kaag met hem serieus gaat onderhandelen. Zo ja, dan heb
ik me ernstig vergist in haar. Ik kreeg al de rillingen toen ik ze op de
foto zag met Klaus Schwab met zijn Fourth Industrial Revolution waar
Kaag blijkbaar een adept van is. Recent kwam ik ook te weten dat Kaag
lid is van het Global Preparedness Monitoring Board *) Waarom is dit ook
uit de docu weggelaten? Wat is de rol van Kaag in dit forum inzake de
coronacrisis? Onbeantwoorde vragen die we wellicht nooit te weten zullen
komen.

*) https://en.wikipedia.org/wiki/WHO_Global_Preparedness_Monitoring_Board

https://apps.who.int/gpmb/board.html