[D66] Plaatje: Gisteren: 9155 corona-besmettingen

Dr. Marc-Alexander Fluks fluks at combidom.com
Wed Oct 7 13:22:32 CEST 2020

Antid Oto <jugg at ziggo.nl>,
> Goh, die supermarktavonturen van mondkapmaniak Fluks. Treurnis troef...
> Ik draag ook geen mondkapje in de supermarkt.

Jij hebt makkelijk praten. Jij woont in Venlo. Maar ik woon in
Amsterdam, de gevaarlijkste corona-brandhaard van Nederland, inmiddels
het gevaarlijkste corona-land van Europa. Volgens de coronakaart van de
gemeente Amsterdam,
   https://maps.amsterdam.nl/corona_drukrustig/
bevind ik mij (in woon aan de noordelijke kant van het Vondelpark) ook
nog eens tussen twee locale corona-brandhaarden. De supermarkt ligt
midden in zo'n brandhaard. Kijk op het kaartje en je begrijpt waarom ik
mij niet meer in het centrum van Amsterdam waag. Dat is Van
Dissel-gebied. Hier mag men alleen in zonder mondkapje.  :-(

Gisteren gevonden: Corona-tracker-Nederland,
   https://www.coronatracker.com/country/nl
Klik bij 'Verified News' op 'Nederlands'.
Een van de berichten die men dan vindt is dat in een Drents
verpleegtehuis de helft van de bewoners onlangs is overleden terwijl
corona zogenaamd in Drente nauwelijks voorkomt. Volgens de coronatracker
zijn er inmiddels in Nederland 3 van de (vandaag) door de corona-tracker
getelde 144.999 mensen genezen in Nederland. Succesje voor Van Dissel -
al had deze waarschijnlijk liever gehad dat niemand zou zijn genezen.

Ik zit naar het corona-noodwetje debat te luisteren terwijl ik het
OMT-RedTeam artikel in de Groene Amsterdammer lees dat afsluit met,
   'Na enkele contacten afgelopen zomer heeft Van Dissel 'in een
   vriendelijk gesprek' laten weten dat het OMT 'adviseert op
   basis van medisch-biologisch wetenschappelijk vastgestelde feiten.
   Jullie vallen niet onder die expertise.' Dit betreuren we
   buitengewoon.'

Van Dissel is dus echt gek. De medische literatuur over Covid-19 leert
inmiddels heel iets anders dan wat meneer Van Dissel allemaal beweert.
En meneer Van Dissel heeft het tijdens de briefing in de Kamer nog nooit
over een virus gehad. Hij yin-yangt slechts wat, begint met een piramide
en dan volgen de staafdiagrammen. Zijn RIVM vervalst de
besmetting-cijfers (waarom ?), alle uitspraken van zijn OMT zijn
inmiddels onjuist gebleken en leden van zijn OMT spreken Van Dissel
openlijk in de media tegen. Weg met die vent. Weg met dat OMT. Leve het
RedTeam.

Wat moeten we met het corona-noodwetje ?

Net zoals Van Dissel het mondkapjesbeleid al maanden voor de voeten
loopt, zo zit De Jonge het corona-beleid lelijk in de weg en is het
parlement niet in staat gebleken om ook maar iets zinnigs te doen.
Iedereen loopt maar wat achter de feiten aan. Zal een corona-noodwetje
hierin verandering brengen ? Waarom zou dit ? Er is niet zozeer iets mis
met het wetsvoorstel maar met de mensen die deze wet moeten uitvoeren.
Ze rotzooien maar wat.