[D66] Plaatje: Gisteren: 9155 corona-besmettingen

R.O. jugg at ziggo.nl
Wed Oct 7 10:28:37 CEST 2020

Goh, die supermarktavonturen van mondkapmaniak Fluks. Treurnis troef...
Ik draag ook geen mondkapje in de supermarkt. Heb het één keer
geprobeerd maar mijn bril besloeg volledig dus doe ik het nu zonder. Zo
conformistisch ben ik niet dat ik naar de VVD-er Rutte luister.

Ze hadden al lang een nieuwe lockdown moeten instellen en de scholen
dicht. Dat is het enige wat enigszins helpt.