[D66] Copernicaanse revelatie...

R.O. jugg at ziggo.nl
Fri Nov 6 11:06:47 CET 2020

Misschien kan ik het nog kernachtiger articuleren:

De zon is niet alleen een kernfusiereactor in de vorm van een bol, maar
ook de elektronenschil.

Zon = Zon + Elektronenschil

De elektronenschil is de kustlijn van de zon...

Toegegeven, een copernicaanse wending in het standaardmodel van de
deeltjesfysica.

Ketterij.