[D66] Geen excuses?

R.O. jugg at ziggo.nl
Thu Jul 2 07:28:39 CEST 2020

De reden dat Rutte geen excuses maakt voor het slavernijverleden is
omdat dat natuurlijk ook consequenties heeft voor de hedendaagse
loonslavernij. Dit is de werkelijke reden. De productie moet op peil
blijven in het dolgedraaide kapitalisme. Als de overlevers na de kollaps
terugkijken op de hedendaagse tijd, zal men met net zoveel afgrijzen
terugblikken op de loonslavernij als de toenmalige slavernij.
Maar eigenlijk heeft kritiek totaal geen zin meer en dient men zich voor
te bereiden op de finale van deze laatste en verschrikkelijkste eeuw uit
de geschiedenis van de mensheid. Ik ga mijn SAS survival handboek maar
eens lezen...