[D66] De alarmerende getallen

A.O. jugg at ziggo.nl
Wed May 8 11:24:35 CEST 2019

Het verbaast me niks dat de conservatieve wetenschaps- en
garmonboziagekkie Fluks diversiteit maar gezeur vindt. Er is bij Fluks
maar één wetenschap, de ware wetenschap. (Sciëntisme is dan ook maar een
geloof)

Het alarmerende was de kwalificatie van Trouw. Ik zelf geef niets om de
mensheid. Als de homo sapiens uitsterft zal ik daar niet rouwig om zijn.
Eigenlijk moeten verheugd zijn met deze blijde boodschap...