[D66] De alarmerende getallen

Dr. Marc-Alexander Fluks fluks at combidom.com
Thu May 9 09:55:23 CEST 2019

Antid Oto <jugg at ziggo.nl>,
> Het verbaast me niks dat de conservatieve wetenschaps- en
> garmonboziagekkie Fluks diversiteit maar gezeur vindt. Er is bij Fluks
> maar één wetenschap, de ware wetenschap. (Sciëntisme is dan ook maar
> een geloof)

Het is exact het omgekeerde: het zijn gelovigen (diversiteit, klimaat)
die beweren dat ze wetenschappelijk bezig zouden zijn. Ze presenteren
al doende hun geloof als iets dat iedereen zou moeten aanhangen. Zelf
een keuze maken of vraagtekens zetten bij het beweerde is er niet bij.
Wie dit wel doet wordt neergezet als een uit te roeien ketter/nazi.

> garmonboziagekkie

Kijk naar die quiz De Zwakster Schakel en let goed op de vragen. Of
kijk goed om je heen en vergeet alles dat ooit tussen je oren is
gestopt. Conservatieven zijn nu juist degenen die met dat gewauwel
over honden niets willen veranderen.

Marc Fluks, Amsyterdam