[D66] Uitslag verkiezingen

Dr. Marc-Alexander Fluks fluks at combidom.com
Fri Mar 22 11:12:07 CET 2019

Antid Oto <jugg at ziggo.nl>,
> Geloof er niks van, Fluks stemt FvD

Het feit dat ik tegen de klimaathysterie ben, voorstander van een
directe democratie ben (referenda en zo) en vraagtekens zet bij het
functioneren en dus van de toekomst van de EU, bestempelt me toch niet
tot FvD/PVV-aanhanger ? Het betekent alleen maar dat D66 wat dit betreft
tamelijk in de war zij. Vandaar de enorme verkiezingsnederlaag van onze
partij en vandaar dat het roer maar niet om wil gaan.

Partijen die zo gigantisch verloren hebben als D66 thans zouden er goed
aan doen te onderzoeken hoe dit komt in plaats van zich in te graven in
de door het electoraat afgewezen standpunten. Maar Jetten zegt alleen
maar dat de partij qua electorale aanhang in een opwaardse beweging zit.
Lees: Hij kijkt weg en zoiets is dom. Als men merkt dat iets niet goed
gaat, dan kan men beter iets anders doen dan in de fout te volharden.

Nu ik hierboven toch het klimaat noem: Vanmorgen heb ik de laatste
klimaatplaatjes (lente 2019) gezet op,
   http://www.fluks.combidom.com/climate/index.htm?images=March
Het noordpoolijs is dit jaar ietwat groter en het zuidpoolijs ietwat
kleiner. Totdat het bij ons herfst wordt zal het noordpoolijs smelten en
het zuidpoolijs aangroeien. Klimaatgekkies zeggen dan dat het
noordpoolijs afsmelt en trekken er een gezicht bij dat doet voorkomen
alsof het hier een generiek verschijnsel zou betreffen in plaats van een
seizoenverschijnsel. Net zo iets: De blaadjes vallen niet van de bomen
door de zure regen maar omdat het herfst wordt.

Marc Fluks, Amsterdam