[D66] Uitslag verkiezingen

Ernst Debets edebets1 at euronet.nl
Thu Mar 21 19:45:46 CET 2019

Bedankt voor je protest stem Marc (ook al heb je niet op mij gestemd => sta ik ff te hoog voor😊)

Nu maar afwachten of FvD:

- Alle zetels in alle provincies die ze gehaald hebben kunnen bezetten

- Ze ook bij de vergaderingen anders dan installatie en verkiezingen 1e kamer aanwezig zijn.

Bekend is dat het Baudet alleen om de 1e kamer te doen is en de provincie hem niets kan schelen.

Het zal mij benieuwen wat voor piassen er voor FvD in de staten komen en hoe lang het duurt voordat we op LPF taferelen getrakteerd worden.

Vooralsnog zal D66 in Noord Holland met 6 staten leden ( Ilse Zaal, Amelie Strens, Suzanne Klaassen, Marcel Steeman, Emre Kanik en Arja Kapitein) trachten het D66 geluid in de provincie zoveel mogelijk te laten doorklinken. Iets dat je vooralsnog nog niet van FvD kunt zeggen.

Ernst Debets/

Kandidaat Nr.24 voor D66 Noord Holland