[D66] Onredelijk - Citymarketing

edebets1 at euronet.nl edebets1 at euronet.nl
Sun Jul 14 15:10:25 CEST 2019

Volkomen eens Henk,

Nu hoor ik in Utrecht al veel meer Engels dan in 2017 toen wij met het werk naar Utrecht verhuisden. In Amsterdam was het al erg, ik vind het nog steeds makkelijker om op ons kantoor in Amsterdam te werken daar dat dichter bij huis is (fietsafstand), maar ik ben blij dat ik na de toeristenslalom 's middags tussen Rembrandtplein en CS weer zonder ongelukken mijn e-bike op het pontje naar de NDSM werf kan parkeren.

Ernst Debets/
Zaanstad